پیچ و مهره چپ گرد

Wiki Article

این پیچ زیر فشار سنگین نیروهای کششی و برشی قرار می‌گیرد. جنس این میخ برای سازه‌های فولاد کربنی ساده و آلیاژ با ترکیب مس، نیکل و کروم ایده آل است.

استاندارد پیچ و مهره: پیچ و مهره ها بر اساس استانداردهای مختلفی تولید می شوند. پیچ و مهره های استاندارد دارای قیمت بیشتری نسبت به پیچ و مهره های غیر استاندارد هستند.

پیچ کروی: در این نوع پیچ‌ها، کلگی به صورت کمان یک بیضی است. همانند پیچ‌های تخت، درون قطعه قرار می‌گیرد و زاویه‌ای که به صورت کمان دارند باعث می‌شود که پیچ به طور کامل درون قطعه قرار گیرد.

قیمت نیز بر اساس اندازه آن، جنس آن و گرید آن متفاوت است. پیچ استور تلاش دارد انواع قطعات را بدون واسطه به دست مصرف کننده برساند و با حذف واسطه ها، از هزینه تولید محصولات بکاهد. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت روز نیز کافیست در این خصوص با کارشناسان پخش پیچ و مهره پیچ استور ما تماس تلفنی برقرار کنید.

پیچ شیروانی دریل شارژی رونیکس دریل رونیکس مراحل خرید از بولتز لند درخواست پیش فاکتور ضمانت بازگشت وجه تضمین اصالت و کیفیت محصولات خرید های عمده و سازمانی پرسش های متداول خریداران لینک های مفید

همچنین پیش از اواسط قرن ۱۹، چفت‌هایی با خار و پرچ، در کشتی‌سازی به کار می‌رفتند.

اولین چیزی که در پیچ‌های بنایی متوجه می‌شوید این است که سر آن‌ها تیز نیست. پیچ‌های بنایی خودشان روی سطح سوراخ ایجاد نمی‌کنند و باید قبل از نصب پیچ با دریل روی سطح سوراخ ایجاد کنید.

مهره‌های شش گوش نسبت به مهره‌های چهارگوش احتمال لق شوندگی دارند. این مهره‌ها به دلیل داشتن دو گوش بیشتر میزان سایش سطح کمتری داشته و در مواقعی که نیاز به باز و بسته کردن بیشتر مهره وجود دارد از آنها استفاده می‌کنند. از مزایای مهره‌های شش گوش نسبت به مهره‌های چهارگوش می‌توان به این نکته اشاره کرد که در هر بار چرخش ۶۰ درجه از زاویه مهره توسط اپراتور جابجا می‌شود. از انواع مهره شش گوش می‌توان به مهره شش گوش سنگین اشاره کرد.

هر کدام از این ها مقاومت متفاوتی در برابر فشار، شرایط آب و هوایی، رطوبت و خوردگی دارند و این امر است که انتخاب شما را محدود می نماید. قیمت پیچ و مهره این مزیت را برای شما دارد که با انتخاب هر محصول قادر هستید که مشخصات کامل محصول را مطالعه نموده و انتخاب نهایی را انجام دهید.

اگر از مهره‌های چهارگوش برای اتصال استفاده شود این مهره‌ها بدون لغزش هستند و به دلیل سطح نشیمنگاه بزرگی که دارند استحکاک بالایی دارند.

۶ خرداد ۱۴۰۳ گزارش بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب در اصفهان

از این قطعات کاربردی با نام اتصالات پیچی یا اتصالات پیچ و مهره ای نیز استفاده می شود.

این پیش در ظاهر شبیه به پیچ چوب است اما سر آن شش گوش و چهار گوشه است. این پیچ در انتهای خود یک شکل مخروطی رزوه‌دار دارد و در مواقعی که نیاز به بستن پیچ و گشتاور بالا باشد از آن استفاده می‌کنند.

همانطور که ذکر شد پیچ و مهره‌ها از اتصالات موقت محسوب می‌شود که پیچ و مهره تو خالی از گذشته تا به امروز در کاربردهای بسیاری استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای استفاده از این ابزارها می‌توان به استفاده در صنعت ساختمان، صنعت خودروسازی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، استفاده در پل و سدسازی، استفاده در صنعت کشتی‌سازی و … اشاره کرد.

Report this wiki page