کاشت ابرو

Wiki Article

افرادی که به طور طبیعی دارای ابروهای نازکی هستند و یا در اثر یک بیماری مانند کم کاری تیروئید ابروهای آنها نازک شده است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

انتخاب یک ناحیه از سر به عنوان بانک مو (معمولا پشت گوش انتخاب می‌شود)

بعد از استخراج گرافت‌ها، نوبت به کاشت آن‌ها می‌رسد. بعد از استخراج، گرافت‌ها زیر میکروسکوپ برده می‌شوند تا مراحل آماده‌سازی را طی کنند. گرافت‌های دوتایی و… به فولیکول‌های تک واحدی تبدیل شده تا برای کاشت در ناحیه ابرو آماده شوند.

به‌طورکلی نمی‌توان مدت‌زمان مشخصی را برای کاشت ابرو تعیین کرد؛ زیرا عوامل و پارامترهای گوناگونی در این موضوع دخیل هستند. لازم به ذکر است کاشت ابرو با خواب طبیعی در مقایسه با کاشت مو به مهارت بیشتری نیاز دارد؛ زیرا باید خواب به صورت کامل رعایت شود.

برای کاشت ابرو نیاز است مراحل گوناگونی پشت سر گذاشته شوند. برای اینکه نتیجه نهایی طبیعی به نظر برسد، متخصصان باید دقت و مهارت بالایی در تمامی مراحل کاشت ابرو داشته باشند.

البته آقایان نیز مانند خانم‌ها باید از شرایط ایده‌آل برخوردار باشند. داشتن بانک موی مناسب یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها است. با کاشت ابرو می‌توان به ظاهری جذاب‌تری دست پیدا کرد و از این طریق باعث افزایش اعتمادبه‌نفس شد.

هرکدام از آزمایش‌هایی که توسط پزشک تجویز می‌شوند، سلامت بخشی از بدن را بررسی می‌کنند؛ ازاین‌رو شرکت در آن‌ها و ارائه جواب نهایی به پزشک اهمیت بالایی دارد. در لیست زیر می‌توانید با این آزمایش‌ها آشنا شوید:

به طور کلی، دو گروه از افراد علاقه ی بیشتری به کاشت ابرو دارند:

کاشت ابرو بهترین روش ممکن برای رسیدن به ابروهایی دائمی و سه بعدی است. بعد از انجام این کار و گذراندن دوران نقاهت می توانید برای همیشه از ابروهایی کامل و طبیعی لذت ببرید.

بعد از اینکه زیباجو و پزشک در طرح نهایی به توافق رسیدند، نوبت به برداشتن فلپ از پشت سر برای کاشت ابرو می‌رسد. البته برای اینکه زیباجو حین کاشت دردی نداشته باشد، از بی‌حسی موضعی کمک گرفته خواهد شد.

در کاشت ابرو کاملا طبیعی مرحله آخر فقط منافذ ابرو نسبت به موها باید بسیار نازک و کوچکتر باشد زیرا که اگر این اصول رعایت نشود در حالت رشد ابرو شاهد رشد و خروجی ابروهایی با حالت ضخیم و غیر طبیعی خواهیم بود.

همین موضوع می‌تواند مدت‌زمان کاشت را تا حدودی افزایش دهد. با این حال یک سری پارامترها وجود دارند که روی کاهش یا افزایش مدت‌زمان کاشت تأثیرگذار هستند؛ از جمله:

افرادی که به دلیل زیاده روی در اصلاح ابرو، تروما (ضربه)، زخم و یا لیزر موهای زائد دچار ریزش مو شده اند.

Report this wiki page