پرده زبرا جدید

Wiki Article

حفظ حریم خصوصی: قطعا یکی از مهم ترین وظایف پرده پذیرایی، حفظ حریم خصوصی افراد داخل آن میباشد. هیچ کس دلش نمی خواهد که افراد غریبه داخل پذیرایی خانه اش را ببیند.

در ادامه برای ایده گرفتن شما چند نمونه دوخت پلیسه آورده شده است.

شما می توانید با مطالعه مقاله رنگ پرده سایت سبک مدرن، بهترین رنگ برای پرده زبرا پذیرایی را انتخاب کنید.

خرید جدیدترین مدل های پرده زبرا پذیرایی از سایت سبک مدرن

این مدل برای چاپ برچسب با حجم بالا مناسب بوده و برای استفاده در محیط‌های پر خطر مانند کارخانه‌ها است. 

یک مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی، پرده های هوشمند می باشند. در پاراگراف قبلی راجع به پرده های زبرا برقی صحبت کردیم که به کمک ریموت قابل کنترل بودند. اما نوع پیشرفته تری از پرده برقی نیز وجود دارد. پرده های هوشمند علاوه بر باز و بسته شدن با ریموت قابلیت های دیگری نیز دارند. مثلا این پرده ها به کمک اپلیکیشن خاصی از طریق موبایل، تبلت، کامپیوتر یا لپ تاپ قابل برنامه ریزی هستند.

این پرده از دو لایه ترکیب تور و پارچه تشکیل شده و شما می توانید با مقداری بالا و پایین کشیدن زنجیر طوری آنها را تنظیم کنید که پارچه ها بر روی هم و تور ها نیز بر روی هم قرار گیرند، در این حالت می توانید از منظره بیرون و یا نور آفتاب لذت ببرید و یا به گونه ای آن را قرار دهید که قسمت پارچه ای بر روی تور قرار گیرد، در این صورت دیگر از بیرون دید ندارد. و حریم خصوصی شما کامل حفظ می‌شود.

مدل دوخت پلیسه، به نوعی از دوخت گفته می‌شود که خیاط پارچه را به صورت چین‌خورده می‌دوزد تا دیگر نیازی به چین دادن قسمت فوقانی پرده به صورت دستی نباشد. این مدل با تمامی سبک‌ها و در تمامی محیط‌ها قابل استفاده است.

از نظر لطافت و ضخامت پارچه حریر، می‌توان گفت که این مدل پارچه، نسبت به پارچه‌های دیگر لطیف‌تر و نازک‌تر است. انواع پارچه حریر که در صنعت پرده از آن استفاده می‌شود را می‌توان به حریر کرپ، حریر مات، حریر شاین‌دار، حریر ژور و حریر افک‌دار طبقه‌بندی کرد.

این محصول دارای زنجیر و گیربکس جهت تنظیم نور ورودی است. خرابی این قطعات ممکن است شما را به دردسر بیاندازد. قبل از خرید حتما از کیفیت قطعات و لوازم جانبی مطمئن شوید و از فروشگاه حتما گارانتی کتبی دریافت کنید.

پرده‌های زبرا در انواع سبک‌های دکوراسیون کاربرد دارند؛ در دکوراسیون سنتی می‌توانید رنگ پرده زبرا را با رنگ غالب فرش و مبلمان ست کنید؛ و در سبک دکوراسیون مدرن، می‌توانید از پرده‌های زبرا با رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم، طوسی و رنگ‌های روشن استفاده نمایید.

اجازه دهید که پرده به صورت طبیعی خشک شود. فرقی نمیکند که با چه روشی پرده زبرای قیمت پرده زبرا پذیرایی خود را شسته اید، در هر صورت اجازه دهید که پرده به صورت طبیعی و در معرض آفتاب خشک شود.آنها را در خشک کن قرار ندهید یا از سشوار برای تسریع روند خشک شدن استفاده نکنید.

پرده زبرا یک نوع پرده رول دولایه است که از تور و پارچه به صورت موازی تشکیل شده است. انواع پرده زبرا کدام است؟

هرگز جاروبرقی را بدون استفاده از برس ملایم روی سایه ها اعمال نکنید. از استفاده از وسایل دیگر مانند سشوار خودداری کنید، زیرا گرما می تواند برای تور بسیار مضر باشد. نحوه پاک کردن لکه های سطحی

Report this wiki page