تعمیرات پکیج

Wiki Article

شکستن ولوم اصلی خاموش و روشن پکیج و ماندن روی حالت خاموش

نکته : به هیچ عنوان قبل از بستن شیر پرکن محل را ترک نکنید گاهی اوقات به دلیل فشار کم آب ساختمان و دیر بالا رفتن عقربه افراد اقدام به ترک محل میکنندذ ولی این کار به شدت خطرناک است .

در ادامه این مطلب قصد دارم به کسانی که با مشکل خرابی پکیج دیواری روبرو شده اند و تمایل دارند قبل اینکه از یه تعمیرکار پکیج درخواست بازدید کنند تمایل دارند شانس خودشون را برای ترکوندن پکیج امتحان کنند شوخی مطالبی را ارائه بدم .

همچنین اگر گارانتی پکیج ایران رادیاتور شما به اتمام رسیده می توانید برای انجام خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها با قیمت ارزان با ما تماس بگیرد.

به طور معمول روی محافظ های برق استاندارد چراغی تعبیه شده است که وجود برق را نشان می‌دهد که در این صورت اطمينان پیدا خواهید کرد که تا این قسمت برق وجود دارد

اگر مدت زمان گارانتی پکیج ایران رادیاتور نگذشته باشد،هزینه تعمیر بسیار پایین و محدود به تعرفه های ثابتی تعمیرات پکیج است که در اتحادیه تعریف شده است.

کاردون واسطه میان تکنسین‌ها و مشتریان نیست، بلکه تکنسین‌ها عضوی از مجموعه کاردون هستند.

در صورتی که این اتفاق نیفتاد، احتمالا فشار آب ساختمان پایین است و یا اینکه یکی از قطعاتی مانند شیرپرکن و پرشر سوئیچ دچار مشکل شده‌اند.

ولوم پلاستیکی شیر بالایی رادیاتور را به سمت خلاف جهت عقربه های ساعت کامل بچرخانید تا در حالت باز قرار بگیرد

پس از دریافت درخواست شما،‌ تکنسین‌ برای حضور در منزل شما، از قبل هماهنگی انجام می‌دهد و تنها پس از توافق و رضایت شما مراجعه می‌کند.

کم شدن فشار بار پکیج زیر خط نیم بار باعث از کار افتادن دستگاه میشود که در برای برطرف نمودن مشکل باید اقدام به تنظیم فشار بار پکیج و یا به عبارت عموم هواگیری پکیج نمایید .

رسوب گیری معمولا با آب و اسید انجام می‌شود در صورتی که نتوانستید از اسید استفاده کنید دمی‌توانید به صورت ضربه ای و با دست آن را جدا کنید.

مطمئنا اگر شما هم جزو مصرف کنندگان پکیج های ایران رادیاتور باشید حداقل یکبار هم که شده با مشکلات خرابی پکیج دیواری روبرو شده‌اید و از سختی های پیدا کردن یک تعمیرکار معتبر آگاهی دارید.

به همین دلیل تعمیرات این قطعه حساس واقعا کار هر کسی نیست، و یک تکنسین حرفه ای و کاربلد باید برد پکیج را عیب یابی نماید، البته اگر که خودتان تمایل دارید که برد پکیج ایران رادیاتور را تعمیر می عیب یابی نمایید، می توانید با مراجعه به صفحه آموزش تعمیر برد پکیج به صورت تخصصی و با کمک ویدئوی آموزش مرحله به مرحله تعمیرات برد پکیج تعمیر این قطعه را یاد بگیرید.

Report this wiki page